Фонд Східна Європа оголошує тендер на розробку нового брендингу для проекту «Відкрите Місто»
Проект «Відкрите місто» – це інтерактивна онлайн-платфома, створена для взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади та отримання необхідної інформації. Адреса веб-сайту Проекту: http://opencity.in.ua/ У зв’язку із запланованим оновленням сайту оголошується тендер на розробку нового брендінгу проекту.
Основні вимоги до розробки:
- відповідність дійсності – імідж проекту повинен відповідати сфері діяльності
- привабливість – повинен донести до людей їх особисті мотиви того, чому б їм хотілося зареєструватися на платформі
- простота сприйняття
- оригінальність
Що необхідно розробити:
- Знак / логотип бренду, як символ – мінімум 3 варіанти (у лого має залишитися назва проекту, 2 слова: «Відкрите місто»);
Технічні вимоги до логотипу:
- графічний файл зображення не менше 500х500 пікселів, розміром не більше 300 КБ;
- кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному варіантах);
- приклади для використання логотипу, як на великих рекламних площах, так і на сувенірній і поліграфічній продукції.
- Шрифтове зображення назви та слогану проекту (слоган проекту: Зробимо місто кращим!);
- Макет лендінгової сторінки для мобільного додатку та іконки додатку (Лінк на мобільний додаток для ОС Андроїд:
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.streetjournal.mobile)
- Бренд-бук:
Визначити фірмові кольори:
- Визначення фірмового кольору
- Визначення додаткових кольорів
- Визначення комбінацій кольорі
Фірмові шрифти:
- Визначення фірмового шрифту
- Умови використання шрифту
Розташування фірмового блоку (або тільки логотипу) на типових документах:
- Акцидентна продукція: візитна картка, презентація
- Поліграфія: плакат, буклет
- Фірмовий одяг (футболка)
- Сувенірна продукція: ручка, горнятко
Критерії оцінки пропозицій:
- повнота та якість поданих пропозицій;
- підтвердження досвіду по розробці бренду та бренд-буку;
- вигідна цінова пропозиція, що відповідає якості надання послуг, реалістичні та конкурентоспроможні розцінки;
- термін виконання/постачання
Строки виконання робіт
Всі роботи по розробці бренду та бренд-буку повинні бути виконані протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору.
Термін надання пропозицій: комерційні пропозиції на фірмовому бланку компанії з печаткою та скан свідоцтва про реєстрацію ФОП (у разі наявності), мають бути надіслані на адресу: [email protected] не пізніше 6 червня 2017 року.
Контактна інформація:
Гопко Марина, спеціаліст з програм Фонду Східна Європа
тел: +38 (044) 200-38-24/5/6/7
Учасники конкурсу будуть повідомлені електронною поштою про його результати до 12 червня 2017 року




