Фонд Східна Європа оголошує тендер на розробку нового брендингу для проекту «Відкрите Місто»

Проект «Відкрите місто» – це інтерактивна онлайн-платфома, створена для  взаємодії громадян, місцевих органів влади, комунальних підприємств, громадських об’єднань, благодійних фондів та бізнесу в процесі вирішення актуальних проблем громади та отримання необхідної інформації. Адреса веб-сайту Проекту: http://opencity.in.ua/ У зв’язку із запланованим оновленням сайту оголошується тендер на розробку нового брендінгу проекту.

Основні вимоги до розробки:

  • відповідність дійсності – імідж проекту повинен відповідати сфері діяльності
  • привабливість – повинен донести до людей їх особисті мотиви того, чому б їм хотілося зареєструватися на платформі
  • простота сприйняття
  • оригінальність

Що необхідно розробити:

  1. Знак / логотип бренду, як символ – мінімум 3 варіанти (у лого має залишитися назва проекту, 2 слова: «Відкрите місто»);

Технічні вимоги до логотипу:

  • графічний файл зображення не менше 500х500 пікселів, розміром не більше 300 КБ;
  • кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному варіантах);
  • приклади для використання логотипу, як на великих рекламних площах, так і на сувенірній і поліграфічній продукції.
  1. Шрифтове зображення назви та слогану проекту (слоган проекту: Зробимо місто кращим!);
  2. Макет лендінгової сторінки для мобільного додатку та іконки додатку (Лінк на мобільний додаток для ОС Андроїд:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.streetjournal.mobile)

  1. Бренд-бук:

Визначити фірмові кольори:

  1. Визначення фірмового кольору
  2. Визначення додаткових кольорів
  3. Визначення комбінацій кольорі

Фірмові шрифти:

  1. Визначення фірмового шрифту
  2. Умови використання шрифту

Розташування фірмового блоку (або тільки логотипу) на типових документах:

  1. Акцидентна продукція: візитна картка, презентація
  2. Поліграфія: плакат, буклет
  3. Фірмовий одяг (футболка)
  4. Сувенірна продукція: ручка, горнятко

 

Критерії оцінки пропозицій:

  • повнота та якість поданих пропозицій;
  • підтвердження досвіду по розробці бренду та бренд-буку;
  • вигідна цінова пропозиція, що відповідає якості надання послуг,  реалістичні та конкурентоспроможні  розцінки;
  • термін виконання/постачання

 

Строки виконання робіт

Всі роботи по розробці бренду та бренд-буку повинні бути виконані  протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору.

Термін надання пропозицій: комерційні пропозиції на фірмовому бланку компанії з печаткою та скан свідоцтва про реєстрацію ФОП (у разі наявності), мають бути надіслані на адресу: [email protected] не пізніше 6 червня 2017 року.

 

 

Контактна інформація:

Гопко Марина, спеціаліст з програм Фонду Східна Європа

тел: +38 (044) 200-38-24/5/6/7

 

 

Учасники конкурсу будуть повідомлені електронною поштою про його результати до 12 червня 2017 року

memory usage: 25.88mb real memory: 10mb