Технічне завдання на розробку брендингу веб-платформи (нейминг, слогани та фірмовий стиль), де зібрані інструменти електронної демократії
Веб-платформа «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (скорочено – e-DEM) має на меті надати громадянам легкий і зручний доступ до використання кількох інструментів електронної демократії.
Ці інструменти покликані налагодити кращий взаємозв’язок громадян та влади у вирішенні різноманітних соціально важливих проблем. Зокрема, на платформі будуть поєднані наступні сервіси:
- Сервіс «Місцеві електронні петиції», який дає можливість мешканцям міст впливати на розвиток своїх громад через звернення до органів влади з петиціями. Ці петиції розглядаються органами місцевого самоврядування у встановленому Законом особливому порядку за умови підтримки тексту петиції визначеною кількістю мешканців;
- Сервіс «Громадський бюджет», який надає можливість мешканцям пропонувати свої проекти місцевого розвитку та/або впливати на розподіл визначеної частки коштів місцевого бюджету шляхом голосування за ті чи інші проекти;
- Сервіс «Відкрите місто» – краудсорсингова інтернет-платформа із застосуванням геоінформаційних технологій для взаємодії мешканців з місцевою владою та комунальними підприємствами, а також – для самоорганізації громадян. Основне призначення сервісу – інформування мешканцями місцевої влади про актуальні проблеми благоустрою, житлово-комунальної сфери, інфраструктури тощо, для оперативного усунення цих проблем. Також на сервісі будуть реалізовані інші функції, що забезпечують активне залучення мешканців для вирішення питань місцевого розвитку.
- Сервіс «Електронні консультації з громадськістю» (сайт на етапі розробки) – надає органам місцевої влади можливість залучати пропозиції мешканців щодо питань розвитку міст та громад, організовувати обговорення проектів документів перед їх розглядом та схваленням, проводити місцеві опитування в різних формах з метою вивчення думки активної частини мешканців міст.
Опис ситуації:
На даний момент всі вищезазначені сервіси мають свої окремі електронні адреси та логотипи і фірмові стилі. Новостворений веб-портал має на меті зібрати ці електронні інструменти на одному майданчику, тим самим – слугувати «єдиним вікном» для громадянина у його бажанні взаємодіяти із органами влади. Аби новий ресурс мав стилістичну єдність, необхідно всю айдентику окремих електронних сервісів привести до «спільного знаменника».
Лінк на демоверсію веб-порталу надається за запитом.
Що потрібно зробити?
- Нейминг – розробка власного імені для Єдиної платформи місцевої електронної демократії
- Фірмовий стиль веб-порталу, який включатиме:
- логотип веб-порталу;
- ключові графічні елементи (кольорову гаму, шрифти, патерни, іконки для застосунків тощо)
- логотипи кожного окремого сервісу е-демократії (перераховані вище)
- Слогани. Один – загальний – для веб-платформи та слогани для кожного сервісу, які:
- мають закликати користувачів до активних дій, пов’язаних з реалізацією призначення сервісів
- мають містити позитивний меседж
- мають використовуватися/гармонійно поєднуватися з назвою веб-платформи
- могли б використовуватися окремо – на інформаційно-просвітницьких та рекламних матеріалах
NB! Бажаною умовою є врахування у фірмовому стилі веб-порталу графічних елементів Програми EGAP (наприклад, колір, шрифт, літеру “E”, знак тощо). Ця умова не є обов’язковою.
Критерії оцінки пропозицій:
- повнота та якість поданих пропозицій;
- підтвердження досвіду в сфері брендингу, неймингу та графічного дизайну;
- вигідна цінова пропозиція, що відповідає якості надання послуг, реалістичні та конкурентоспроможні розцінки;
- термін виконання/постачання.
Строки виконання робіт
Всі роботи по розробці логотипів, назв та гасел повинні бути виконані протягом одного календар 20 робочих днів з моменту підписання договору.
Термін надання пропозицій: комерційні пропозиції на фірмовому бланку компанії з печаткою та скан свідоцтва про реєстрацію ФОП (у разі наявності даної реєстрації), мають бути надіслані на адресу: [email protected] не пізніше 22 липня 2018 року до 23:59 г.
Комерційні пропозиції повинні містити:
- детальний бюджет зі статтями витрат
- календарний план виконання робіт
- опис концептуального бачення, яке може включати графічні рішення
- портфоліо
Контактна інформація:
Катерина Копчук, менеджер із комунікацій Фонду Східна Європа
тел: +38 (067) 285-96-20
Учасники конкурсу будуть повідомлені електронною поштою про його результати до 25 липня 2018 року