Читайте цей матеріал англійською мовою
Фонд Східна Європа в межах реалізації програми USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах / TAPAS» оголошує конкурс на відбір підрядника для розробки та реалізації digital-кампанії з просування Електронного кабінету водія.
Загальною метою робіт є:
Розробка стратегії digital-кампанії та її подальша реалізація з метою просування Електронного кабінету водія. Метою кампанії є збільшення рівня обізнаності про кабінет водія серед цільових аудиторій та заохочення користування ним на постійній основі.
Контракт передбачатиме виконання таких завдань:
- оцінка представленості цільових аудиторій Електронного кабінету водія в Інтернеті;
- створення та реалізація стратегії просування та комплексу найбільш ефективних інструментів, ресурсів у межах заявленого бюджету, що може включати, але не обмежуватись такими інструментами, як платний пошук у Google, банерна реклама в мережі GDN, платне просування в Youtube, Facebook, Instagram, робота з блогерами/влогерами тощо;
- створення та відслідковування KPI (показників ефективності кампанії);
- створення інформаційних матеріалів, передбачених digital-кампанією (віжуалів, відеороликів тощо, спираючись на фірстиль Електронного кабінету водія);
- відслідковування та контроль бюджетних параметрів кампанії, оцінка ефективності витрат.
Період реалізації комунікаційних кампаній:
вересень – жовтень 2019 року
Орієнтовний бюджет:
Еквівалент 15 тис. доларів США
У зв‘язку з тим, що фінансування цього напряму робіт/послуг здійснюється за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги в рамках Угоди між Урядом України та Урядом США і Урядом Великобританії про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво, Фонд Східна Європа звільняється від сплати ПДВ. Рекомендується отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту підписання контракту.
Детальніше про електронну послугу:
Електронна послуга «Електронний кабінет водія» є інформаційною системою, яка адмініструється Головним сервісним центром МВС. Система містить низку електронних послуг та сервісів, які стають у нагоді українським власникам транспортних засобів – як юридичним, так і фізичним особам.
Електронний кабінет водія доступний на Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги https://www.kmu.gov.ua/ua/service/elektronnij-kabinet-vodiya, а також – за прямим посиланням: https://e-driver.hsc.gov.ua/accounts/login/
Електронний кабінет водія був запущений наприкінці 2018 року. На сьогоднішній день в ньому створено близько 120 тис. індивідуальних кабінетів.
Електронний кабінет водія дозволяє безкоштовно та у кілька кліків:
- дізнатися всю актуальну інформацію про свої транспортні засоби (технічні характеристики, право власності, історія авто);
- перевірити, чи накладені обтяження на ТЗ;
- оперативно одержати повну інформацію про адміністративні порушення та сплатити штраф за них;
- переглянути інформацію про свої посвідчення водія (національне, міжнародне);
- записатися в чергу на отримання послуги в сервісному центрі МВС (можливо у сервісних центрах МВС, в яких є електронна черга);
- здійснити замовлення індивідуальних номерних знаків.
Цільовою аудиторією Електронного кабінету водія є близько кількох мільйонів українських володарів та користувачів транспортних засобів віком від 18 до 55 років, мешканці великих міст (від 250 тис. мешканців).
У наявності – результати соцдослідження (інтернет-опитування, що проводилось серед мешканців Києва, вибірка у 400 респондентів), які можуть бути надані потенційним заявителям тендеру за запитом.
Що оцінюватимуть?
Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду цінової пропозиції, розробленої для інтернет-просування Електронного кабінету водія, складеною на період вересень–жовтень 2019 року. Одним із ключових критеріїв оцінки є рекомендований рівень бюджету на розміщення за вказаними інструментами, вартість однієї години супроводу проекту (спеціаліст, менеджер та інші). Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має включати в себе всі необхідні складові робіт.
Куди надсилати заявки?
Заявки у вигляді комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом надсилати на електронну адресу: [email protected] до 15 серпня 2019 року.
Заявка має містити інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП.
Учасники конкурсу будуть повідомлені про його результати електронною поштою до 26 серпня 2019 року.
Фонд Східна Європа