Читайте цей текст англійською.

Конкурс проводиться у межах проєкту «Розвиток цифрової платформи з енергоефективності та виконання заходів з енергоефективності в будівлях центральних органів виконавчої влади України//Development of the Digital Energy Efficiency Platform and Performing Energy Efficiency Measures in the Buildings of Central Executive authorities of Ukraine», що виконується Фондом Східна Європа в межах та коштом проєкту «Реформи у сфері енергоефективності в Україні», який впроваджується Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини.

Задача: виготовлення  анімаційного ролика для просування Платформи з енергоефективності https://eeplatform.org.ua/ серед різних цільових аудиторій, донесення переваг використання платформи для кожної цільової групи з використанням зрозумілих термінів та визначень.

Цільова аудиторія платформи, тематики відео та хронометраж:

  1. Цільові групи платформи:
    1. «Надавачі послуг» — постачальники енергоефективних послуг:
      • державні організації, профільні некомерційні організації, управляючі компанії, профільні спеціалісти;
      • виробники енергоефективного обладнання, послуг, банківські та фінансові установи, виробники альтернативних джерел енергії;
      • активісти / волонтери по захисту навколишнього середовища
    2. «Споживачі послуг» — ті, хто користуються енергоефективними послугами:
      • державні організації, ОСББ, ЖЕКи та інші комунальні організації;
      • компанії, що шукають енергоефективні рішення для свого бізнесу;
      • громадяни, зацікавлені в побутовій енергоефективності

Портрет цільових груп:

Цільова група Надавачі послуг Споживачі послуг
вік/стать чоловіки та жінки (80%/20%)

30-55

чоловіки та жінки

25-55

демографічні інтереси (освіта, зайнятість) середня, вища освіта;

керівники, підприємці, фахівці

 

середня, вища освіта;

службовці, підприємці

 

інтереси новини та ЗМІ, закони, уряд, бізнес, промисловість, фінансування новини та ЗМІ, корисні поради для економії, навчання, дом/сад
профіль обізнані щодо актуальності енергоефективних заходів, мають професійну/практичну експертизу цікавляться енергоефективними заходами, шукають достовірну інформацію, знання, корисні поради щодо економії, заощадження
  1. Тематики відео та хронометраж
    1. Загальний іміджевий ролик:
      • основний меседж:

eeplatform.org.ua. Все про енергоефективність в Україні

  • хронометраж: до 60 сек
  1. Цільові короткі нарізки (cuts, bites):
    • основні меседжі (попередньо):
для тих, хто (майже) нічого не знає про енергоефективність надавачі послуг споживачі послуг
 

Набридло сплачувати космічні суми за комуналку? Переходь та дізнавайся, як зекономити! eeplatform.org.ua

 

 

Платформа з енергоефективності eeplatform.org.ua: новини, закони, партнери, клієнти та події в одному місці

 

Хочете утеплити житло та отримати відшкодування? eeplatform.org.ua: історії успіху, держпрограми та поради експертів щодо енергоефективності
eeplatform.org.ua. Майбутнє за енергоефективними eeplatform.org.ua

Найзручніша платформа для реалізації ваших енергоефективних проєктів

Хочете дізнатися, як зробити свій бізнес енергоефективним? eeplatform.org.ua — допомога в будь-яких питаннях  щодо енергоефективності в Україні

 

  • хронометраж: до 15 сек (коротка версія)
  1. референси: https://www.youtube.com/watch?v=lyhhPKBNs8c&feature=emb_logo, https://www.youtube.com/watch?v=bJh53jhpKDA

https://www.youtube.com/watch?v=9WwpNw98JMo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=lZARCaHSlxk

Технічні вимоги до відео:

Анімаційний ролик та короткі версії мають бути надані замовнику в форматі, що дозволяє демонструвати їх під час публічних заходів, розміщувати в інтернеті та соціальних мережах (фейсбук, інстаграм) та на телебаченні.

Ролик має передбачати наявність фонової музики, дикторського супроводу українською мовою, субтитрування українською мовою, а також — логотипи замовника. Ролик має кілька версій – повну (хронометраж близько 60 сек) та 5-6 коротких (близько до 15 сек).

Термін виконання робіт: до 30 червня  2020 року

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі — ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • портфоліо/опис досвіду заявника зі створення анімаційних відео, включаючи посилання на попередні роботи;
  • бюджет виробництва відео та інші витрати за проєктом;

Заявки просимо надсилати до 10 червня 2020 року на адресу: [email protected].

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.97mb real memory: 4mb