Читайте цей текст англійською.

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на надання послуг просування платформи з енергоефективності www.eeplatform.org.ua

Конкурс проводиться у рамках проекту «Розвиток цифрової платформи з енергоефективності та виконання заходів з енергоефективності в будівлях центральних органів виконавчої влади України//Development of the Digital Energy Efficiency Platform and Performing Energy Efficiency Measures in the Buildings of Central Executive authorities of Ukraine»

Обов’язки Експерта у галузі створення контенту та просування платформи з енергоефективності www.eeplatform.org.ua

# Опис обов’язків Період виконання 2020 рік

1 1. Аналіз інформаційного простору України: www (укр. Сегмент), Хабре, Fb, Tелеграм, youtube 1.1. Аналіз контенту і статистики відвідувань поточної версії Платформи енергоефективності. 1.2. Збір і аналіз інформації про вимоги / побажаннях до напрямів і темпів розвитку другої версії Платформи енергоефективності. 1.3. Порівняльний аналіз профільних матеріалів провідних онлайн-ресурсів лютий-березень

2 2. Формування пулу регіональних ЛОМ-ів (лідерів громадської думки) 2.1 Виявлення актуальних працюючих профільних Платформі форумів, груп, чатів. 2.2 Виявлення основних проблем , обговорюваних в цих форумах, групах і чатах. 2.3 Кореляція основних проблем тих, хто потребує енергоефективних рішень (фіз. особи та організації) з основними розділами Платформи. лютий-березень

3 Визначення регіональних, вікових, соціальних та інших основних особливостей цільових груп користувачів Платформи. лютий-березень

4 Формування та узгодження пропозицій про варіанти адаптації контенту Платформи з урахуванням результатів послуг, зазначених в п.п. 1-4. квітень

5 Узгодження п.п. 3-5 основних видів користувачів Платформи із зазначенням цільових розділів сайту. квітень

6 Узгодження доступних на Платформі (з урахуванням каналів youtube і телеграм, а також профільних груп Fb) сценаріїв лідогенераціі. квітень

7 Узгодження календарного контент-плану (скільки разів на день / тиждень / місяць публікуються матеріали зазначеного типу / обсягу / змісту, включаючи новинні блоки, аналітичні статті, рекламні відеоролики, аудіо подкасти, повідомлення від чат-ботів, відеопрезентації квітень

8 Узгодження умов взаємодії з регіональними ЛОМ-ами, партнерськими онлайн-ресурсами, профільними групами (промоушен-партнерами). квітень

9 Підбір і тестування: авторів аналітичних статей, профільних фахівців для ідеопрезентацій, блогерів, журналістів, авторів подкастів, ком’юніті-менеджерів, дизайнера. квітень

10 Коментарі при розробці профільними фахівцями сценаріїв для чат-ботів квітень

11 Комунікації. 11.1 Комунікація з Партнерами Платформи з питань просування Платформи. 11.2 Щотижнева комунікація з промоушн-партнерами, ведення логів, зауважень / побажань, обмін контентом, коригування контенту,планування / організація робочих зустрічей. 11.3 Щотижневий аналіз деталізованої статистики відвідуваності Платформи. Підготовка висновків / пропозицій. 11.4 Щотижневий аналіз профільних форумів, груп, чатів на предмет згадки Платформи. Неявне рекламування Платформи на цих ресурсах. 11.6 Допомога в підготовці історій успіху. березень-травень

12 Реалізація затвердженого комплексу заходів по просуванню Платформи. березень-червень

Вимоги до підрядника:

1. Досвід виконання подібних робіт

Порядок подання пропозицій:

Заявка на участь у конкурсі має бути оформлена на бланку організації, підписана уповноваженою посадовою особою учасника та скріплена печаткою (за наявності).

Заявка має містити цінову пропозицію та опис досвіду виконання подібних проектів

Заявки слід надсилати до 26 лютого 2020 р. на адресу: [email protected]

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.9mb real memory: 4mb