Читайте цей текст англійською.

Фонд Східна Європа в межах реалізації «Програми розбудови потенціалу громадського сектору Східної України» (далі — Програма), яка виконується МБО «Фонд Східна Європа» та ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» оголошує конкурс на відбір підрядника з надання послуг комунікаційної підтримки Програми.

Загальна мета промокампанії: збільшення рівня обізнаності про можливості Програми серед цільових аудиторій (громадських активістів, засобів масової інформації та інших) та заохочення їх долучатися до активностей Програми.

Основні завдання промокампанії:

– Інформування цільової аудиторії — громадських активістів та ЗМІ Сходу України — про активності та можливості Програми;

– Стимулювання брати участь в активностях Програми, таких як тренінгове навчання, освітні онлайн-курси тощо;

Період надання послуг

лютий – квітень 2021 року

Орієнтовний бюджет:

150 000 гривень

Детальніше про Програму:

«Програма розбудови потенціалу громадського сектору Східної України» реалізується МБО «Фонд Східна Європа» та ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні».

Цільовими регіонами Програми є Луганська та Донецька області (території, які є підконтрольними українському Уряду).

Загальна тривалість Програми: грудень 2020 – грудень 2021.

Метою Програми є підвищення рівня професійної підготовки лідерів громадських організацій Сходу України, залучення громадян до участі у проєктах місцевого, регіонального та національного рівня, які базуються на євроатлантичних цінностях.

Основні активності у межах Програми:

1) Відбір 150 громадських активістів, які представлятимуть не менше 10 організацій громадянського суспільства (ОГС), для участі в Програмі.

2) Оцінка інституційного розвитку та рівня комунікаційних компетенцій ОГС.

3) Програма тренінгового навчання, менторського супроводу громадських лідерів.

4) Грантова програма на реалізацію власних ініціатив.

5) Розробка онлайн-курсу для представників ОГС із подальшим розміщенням на Освітній онлайн-платформі Zrozumilo!

6) Хакатони та міжрегіональний обмін досвідом

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду цінової пропозиції, розробленої для інтернет-просування, складеної на період лютий–квітень 2021 року. Одним із ключових критеріїв оцінки є рекомендований рівень бюджету на розміщення за вказаними інструментами, вартість однієї години супроводу проекту (спеціаліст, менеджер та інші), наявність успішного

досвіду надання аналогічних послуг. Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має включати в себе всі необхідні складові послуг.

Порядок подання пропозицій

Зацікавлених суб’єктів підприємницької діяльності просимо надсилати свої заявки, які міститимуть:

1. лист на участь у конкурсі (обов’язково з підписом) з описом релевантного досвіду;

2. цінова пропозиція із зазначенням вартості наступних складових послуг:

– аналітичний етап (оцінка представленості цільових аудиторій в Інтернеті; складання плану ключових активностей) ;

– реалізація промо-кампанії ( розміщення та просування інформаційних матеріалів в Інтернет, моніторинг досягнення KPI (показників ефективності кампанії);

– комунікаційний супровід проекту: моніторинг та оцінка результатів промокампанії, звітність;

До пропозиції обов’язково має бути додана:

· копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

· копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

У пропозиції має бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місце знаходження, ПІБ уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Кінцевий термін подання комерційних пропозицій на фірмовому бланку з підписом – до 27 січня 2021 року включно на адресу Фонду Східна Європа: вул. Саксаганського, 83, 3-й поверх, Київ, 01033 або на електронну адресу: [email protected].

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.9mb real memory: 4mb