Читайте цей текст англійською.

Фонд Східна Європа в межах реалізації благодійної програми «Підтримка впровадження Електронного Реєстру ветеранів» оголошує конкурс на відбір підрядника для виробництва відеоролика з робочою назвою «Реєстр ветеранів — це можливість дізнатись про послуги швидко та зручно».

Впровадження Електронного Реєстру ветеранів відбувається за участі Фонду Східна Європа у партнерстві з компанією “Kitsoft” на замовлення IREX. Проєкт став можливим завдяки «Програмі реінтеграції ветеранів», яку реалізовує IREX за підтримки Державного департаменту США.

Метою робіт є виготовлення відеоролика, покликаного поінформувати ветеранів про створення Електронного Реєстру ветеранів, який стане загальною базою даних та «єдиним вікном», де ветерани зможуть віднайти усю необхідну інформацію про спеціалізовані державні послуги.

Проблематика: Згідно із даними Міністерства у справах ветеранів, сьогодні в Україні відсутня єдина система обліку ветеранів війни та аналізу стану забезпечення їх встановленими законом пільгами та гарантіями. Інформація про облік ветеранів війни та надання їм соціальної допомоги ведеться в різних державних реєстрах, або знаходиться на паперах та в електронних базах даних, не пов’язаних між собою.

Зазначене ускладнює якісне інформування про державну підтримку, соціальні гарантії та послуги, які надаються ветеранами.

Реєстр покликаний підвищити поінформованість ветеранів про доступні пільги та покращити процедури користування ними.

Задачі відеоролика:

Інформування. Ролик має на меті поінформувати цільові аудиторії про створення Електронного Реєстру ветеранів.

Комунікація переваг. Можливість самостійно переглядати свій статус та доступні пільги (за допомогою особистого кабінету).

Навчання. Реєстр ветеранів слугуватиме «єдиним вікном», де ветерани зможуть віднайти усю необхідну інформацію про спеціалізовані державні послуги. Вхід здійснюватиметься за допомогою особистого кабінету, а робота із ним для кожного користувача в залежності від його ролі – ветерана, працівника Міністерства у справах ветеранів, співробітника інших ЦОВВ – міститиме відмінності. Зазначений ролик розрахований саме на ветеранів як найбільшу цільову аудиторію користувачів.

Цільові аудиторії відеоролику:

ветерани війни

члени сімей загиблих.

Формат та хронометраж ролика:

Ролик «ефірного» формату. Передбачається, що його транслюватимуть на національних та регіональних телеканалах у статусі соціальної реклами, а також – в інтернеті.

Передбачається, що підрядник виготовить 3 версії ролика, які різнитимуться за хронометражем:

– “повна” версія, 3 хвилини, якість ефірна;

– версія на 1 хвилину;

– “коротка” версія на 15-30 секунд (для промоутування в соціальних мережах).

Для інтернету: адаптації в форматі snack (від 10 до 20 сек) та/або (bite – від 3 до 6 сек). Потребується титрування.

Відеоролик має відповідати основним вимогам законодавства про соціальну рекламу.

Відеоролик стане частиною інформаційної кампанії, що міститиме також відеоінструкції для державних службовців, плакати та зовнішню рекламу (білборди/сітілайти), інтернет-просування інформаційних матеріалів, створення бази знань, публічний захід (прес-брифінг).

Контракт передбачатиме виконання таких завдань:

Підрядник має забезпечити розробку сценарію, музичний супровід, пост-продакшн та адаптацію у межах основного посилу кампанії, розробку графічних рішень (титри, пекшоти тощо), підбір акторів, пошук та оренду локацій.

Підрядник має забезпечити технічну адаптацію відеопродукту для його розповсюдження через різні канали комунікації (телебачення, інтернет) та версії ролика з логотипами партнерів та без них.

Підрядник має забезпечити аудіодоріжку відеоролика для трансляції як аудіореклами.

Що оцінюватимуть?

Переможця конкурсу буде визначено за результатом розгляду креативної концепції, цінової пропозиції, а також – оцінки якості схожих відеоробіт у портфоліо.

Цінова позиція, яку заявник подає на конкурс, має містити всі необхідні складові робіт: монтаж, придбання прав на музичний супровід, у частині знімальних роликів – підбір акторів, оренду локацій, технічне обладнання тощо.

Формат заявки

Заявки мають містити:

інформацію про форму реєстрації компанії/ФОП, що подається;

детальний бюджет за статтями витрат;

посилання на портфоліо;

сканований лист-заявку на участь у конкурсі “Відбір підрядника для виробництва відеоролика «Реєстр ветеранів — це можливість дізнатись про послуги швидко та зручно” (в довільній формі – з підписом та печаткою (якщо є).

Прохання зазначити у бюджеті прорахунки виготовлення кожного ролика у двох варіантах: для телебачення та для інтернету.

Заявки слід надсилати до 31 березня 2021 р. 18:00 на адресу: [email protected] з вказуванням у темі листа “Конкурс на відбір підрядника для виробництва відеоролика «Реєстр ветеранів — це можливість отримати послуги швидко та зручно”.

Орієнтовний термін виконання робіт: квітень – середина травня 2021 р.

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.9mb real memory: 6mb