Читайте цей текст англійською.

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на відбір підрядника для надання послуг комунікаційної підтримки  у проведенні  промо-кампанії  щодо поширення інформації про програму Академія громадського активізму (АГА) на регіональних телеканалах Донецької, Луганської, Херсонської областей згідно з Технічним завданням для «Програма розбудови потенціалу громадського сектору Східної України»

«Програма розбудови потенціалу громадського сектору Східної України» (впроваджується консорціумом українських неприбуткових організацій –  МБО «Фонд Східна Європа» та ГО «Інтерньюз-Україна» –  за підтримки Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні».

Програма впроваджується у Донецькій та Луганській областях (підконтрольні території). Учасники програми – громадські активісти, представники місцевих ОГС або неформальних ініціативних груп, волонтери.

Загальна мета промо-кампанії: збільшення рівня обізнаності про можливості програми «Академія громадського активізму» (далі – Програма)  серед цільових аудиторій (громадських активістів, засобів масової інформації та інших) та заохочення їх долучатися до активностей програми.

Основні завдання промокампанії:

  • Інформування цільової аудиторії — громадських активістів та ЗМІ Сходу України — про активності та можливості Програми;
  • Стимулювання брати участь в активностях Програми, таких як тренінгове навчання, освітні онлайн-курси тощо;

Цільові аудиторії:

  • Жителі цільових регіонів програми: Донецька, Луганська та Херсонська області, а для певних активностей — всієї України;
  • Громадяни України від 15 до 50 років, які проживають у громадах із населенням від 30 тисяч, мають комп’ютер/смартфон та доступ до Інтернету.
  • Представники громадського сектору, які беруть участь у різних формах комунікації з владою для вирішення проблем місцевих громад.
  • Представники:
  • засобів масової інформації (національних та регіональних);
  • громадських організацій;
  • аналітичних центрів;
  • навчальних закладів;
  • органів місцевого самоврядування.

Обов’язки ВИКОНАВЦЯ:

  1. Реалізація промоції з використанням комплексу найбільш ефективних інструментів у межах заявленого бюджету за наданим замовником переліком регіональних медіа (Луганська, Донецька та Херсонська область) згідно з Технічним завданням, що додається.

Зацікавлених у конкурсі кандидатів просимо надати інформацію щодо вартості послуг за формою, що додається.

Критерії відбору:

  • Ціна (розмір сервісного збору)
  • Очікуваний розмір авансу
  • Досвід виконання аналогічних робіт;

Пропозиції приймаються за формою, що додається

Пропозиції в електронному вигляді надсилати на електронну пошту [email protected]

Пакет документів має включати відскановану заявку з підписом на фірмовому бланку (за наявності), де зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів. 

Терміни та адреса подання заявок

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту  [email protected]  не пізніше 12 березня 2021 року.

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.9mb real memory: 8mb