Фонд Східна Європа у межах реалізації Програми «Академія громадського активізму» (АГА), що реалізується Фондом Східна Європа та Інтерньюз-Україна за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні», оголошує конкурс на відбір підрядника для створення спецпроекту (-ів) з медіа для висвітлення фестивалю «Соляний бум».

Загальною метою робіт є розробка концепції та реалізація спецпроекту (-ів) у ЗМІ з метою просування позитивних результатів діяльності Програми АГА серед цільових аудиторій ЗМІ, а саме — історії успіху однієї з коаліцій, що була сформована в результаті впровадження Програма АГА. Коаліція 13–17 жовтня організовує та проводить у Слов’янську фестиваль «Соляний бум». Детальніше про фестиваль можна дізнатись тут, а про Програму АГА — за цим посиланням

Перелік передбачених контрактом робіт:

  • Розробка концепції спецпроєкту, що включатиме пропозицію інструментів та найбільш ефективних форматів проявів у ЗМІ.
  • Збір та аналіз наданої Замовником інформації про фестиваль та роль  Програми АГА у його створенні з подальшим виготовленням інформаційних (текстових) та візуальних матеріалів.
  • Забезпечення просування створених інформаційних продуктів у власних соціальних мережах. 
  • Оцінка сумарного потенційного охоплення цільової аудиторії.
  • Забезпечення постійного супроводу проєкту. 
  • Надання аналітичного звіту за результатами виконання робіт.  

Очікувані терміни виконання робіт: до 11 листопада 2021 року.

Пропозиція має містити:

  1. Найменування, адресу та контакти виконавця.
  2. Пропозицію щодо підходу до реалізації поставлених завдань, включаючи обрані інструменти комунікації та перелік активностей. 
  3. Комерційну пропозицію на фірмовому бланку з підписом, яка має містити перелік інструментарію, прогнозовані показники охоплення, загальний бюджет.
  4. Реєстраційні документи. 
  5. Лінк на портфоліо (компанії, редакції, PR-агенції, комунікаційного консультанта тощо). 

Критерії оцінювання:  

  1. Чіткість пропозиції, враховуючи запропонований інструментарій досягнення комунікаційних цілей. 
  2. Реалістичність фінансових та часових витрат на виконання робіт. 
  3. Прогнозовані показники охоплення аудиторії.
  4. Досвід реалізації аналогічних завдань (портфоліо).
  5. Бюджет.

Відхилення конкурсних пропозицій 

Умови відхилення включають, але не обмежуються наступним: 

  •   учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у конкурсній документації; 
  •   учасник надав неправдиві відомості та інформацію стосовно вимог конкурсної документації; 
  •   учасник своїми діями намагається вплинути на визначення Замовником переможця торгів; 
  •   конкурсна пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації; 
  •   інші порушення, до яких відноситься змова та пов’язаність осіб.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО). Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (шаблон заявки), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

У пропозиції повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місце знаходження, ПІБ уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Для участі у конкурсі просимо надсилати документи на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі листа «Конкурс на відбір підрядника для створення спецпроєкту з медіа». 

Дедлайн подачі документів: 4 жовтня 2021 року.

Усі питання щодо конкурсного відбору мають бути подані щонайменше за два дні (30 вересня) до завершення терміну подачі пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] із темою листа «Конкурс із промоції – запитання».

Будь ласка, зверніть увагу:

  • Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки.
  • Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також – відмінити конкурс.
  • Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду.
memory usage: 25.91mb real memory: 8mb