Фонд Східна Європа оголошує тендер на постачання меблів для офісу програми EGAP

 

Тендер оголошено в рамках Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що фінансується Швейцарською Конфедерацією та реалізується Фондом Східна Європа
і Фондом Innovabridge у 2015–2019 рр. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допомагатимуть вдосконалити якість урядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.

 

Тендерна пропозиція має містити інформацію про комплектність та вартість продукції відповідно до нижчезазначеного переліку, терміни поставки та умови гарантійного обслуговування.

 

Для участі у тендері необхідно надати наступний пакет документів:

  1. Лист – заявка на участь в тендері у довільній формі.
  2. Деталізований кошторис за наступною формою:

 

Лот № 1

№ з/п Найменування товару Кількість Ціна за одиницю, грн. (без ПДВ) Вартість, грн.

(без ПДВ)

1. Стіл для персонала

(1800х800х750)

8    
2. Тумба – помічник

(1000х500х750)

8
3. Шкаф

(800/400/1810)

2
4. Стіл конференційний

(1200х760)

1
Всього:  

Колір панелей меблів – коричневий

 

Лот № 2

№ з/п Найменування товару Кількість Ціна за одиницю, грн. (без ПДВ) Вартість, грн.

(без ПДВ)

1. Стілець офісний ISO

 

10
2. Стілець офісний поворотний PRESTIGE з бильцями 8
Всього:  

Колір – коричневий

 

  1. Пропозиції щодо графіку оплати, термінів поставки, гарантійного обслуговування.
  2. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника тендеру щодо підпису документів тендерної пропозиції.
  3. Інформація про походження товару.
  4. Сертифікати або рекомендаційні листи.

 

Вимоги до поставки:

Товар має буди зібраний постачальником та поставлений його транспортом за адресою: м. Київ,
вул. Саксаганського, 96, 5-й пов.

Тендерні пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою.

 

На конверті повинно бути зазначено:

– назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про тендер;

– повне найменування заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

 

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

 

Критерії вибору постачальника:

Оцінка заявок, поданих на тендер, буде здійснюватися базуючись на критеріях ціни, термінів постачання, вимог щодо передоплати та умов гарантії.

 

Тендерні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

 

Заявки на участь у тендері мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 21 листопада 2016 р. на адресу:

Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського 83, 3 поверх

Київ, 01033 Україна

 

Контактна інформація:

Вероніка Чечоткіна, спеціаліст з програм Фонду Східна Європа

тел./факс: +(380 44) 200-38-24/5/6/7

[email protected]

 

Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати до 24 листопада 2016 року.