Оголошено переможців конкурсу на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення рівня медійної компетенції в українському суспільстві, формування збалансованого ставлення до отриманої із ЗМІ інформації та налагодження діалогу і взаєморозуміння в суспільстві

Конкурс – частина проекту «Підтримка діалогової та медійної компетенції як шлях до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами», що реалізує Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина. Проект спрямований на підвищення ролі активних молодих представників громадянського суспільства, лідерів НУО, керівників шкіл та вчителів у розбудові відкритого, демократичного і плюралістичного суспільства в Україні.

Переможці:
Громадська організація «Інформаційно-аналітичний центр «Дайджести та Аналітика»
Сума фінансування – 69 650 грн

Проект спрямований на популяризацію критичного мислення серед молоді шляхом розповсюдження медійних матеріалів просвітницького характеру щодо визначення пропаганди та необ’єктивної інформації. У рамках проекту Центр активно використовуватиме соціальні медіа для підвищення рівня медіа грамотності серед молоді, формування критичного мислення у населення, розпізнавання неправдивої інформації у ЗМІ. Зокрема, будуть створені сторінки проекту у Фейсбуці та «ВКонтакті», які постійно наповнюватимуться тематичною інформацією. Також центр створить та розмістить у соціальних мережах і на інших джерелах 5 анімаційних роликів хронометражем 60-90 секунд «І ти повірив?» та цикл інфографіки. Центр буде співпрацювати з великою мережею партнерських організацій та планує розмістити свої продукти не менше як на 45 сторінках цих організацій у соціальних мережах.

Об’єднання «Агентство «Рівнеінформ»
Сума фінансування – 69 919 грн

Проект спрямований на популяризацію критичного мислення, підвищення знань у галузі інформаційних технологій серед молоді. Агентство розробить та проведе 26 занять «Дитячої школи медіа-грамотності» для дітей-переселенців, дітей учасників АТО та обдарованих дітей. Окрім того, Агентство активно працюватиме із місцевими ЗМІ, зокрема, буде створено та розміщено в ефірі Рівне1 та інших ЗМІ 10 соціально-просвітницьких роликів на тему проекту. Таким чином сприятиме підвищенню рівня медіа грамотності та розпізнаванню неправдивої інформації у ЗМІ.