Фонд Східна Європа у межах реалізації Програми «Академія громадського активізму» (АГА), що реалізується Фондом Східна Європа та Інтерньюз-Україна за підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні», оголошує конкурс на відбір підрядника для створення спецпроекту (-ів) з медіа для висвітлення фестивалю «Соляний бум».
Загальною метою робіт є розробка концепції та реалізація спецпроекту (-ів) у ЗМІ з метою просування позитивних результатів діяльності Програми АГА серед цільових аудиторій ЗМІ, а саме — історії успіху однієї з коаліцій, що була сформована в результаті впровадження Програма АГА. Коаліція 13–17 жовтня організовує та проводить у Слов’янську фестиваль «Соляний бум». Детальніше про фестиваль можна дізнатись тут, а про Програму АГА — за цим посиланням.
Перелік передбачених контрактом робіт:
- Розробка концепції спецпроєкту, що включатиме пропозицію інструментів та найбільш ефективних форматів проявів у ЗМІ.
- Збір та аналіз наданої Замовником інформації про фестиваль та роль Програми АГА у його створенні з подальшим виготовленням інформаційних (текстових) та візуальних матеріалів.
- Забезпечення просування створених інформаційних продуктів у власних соціальних мережах.
- Оцінка сумарного потенційного охоплення цільової аудиторії.
- Забезпечення постійного супроводу проєкту.
- Надання аналітичного звіту за результатами виконання робіт.
Очікувані терміни виконання робіт: до 11 листопада 2021 року.
Пропозиція має містити:
- Найменування, адресу та контакти виконавця.
- Пропозицію щодо підходу до реалізації поставлених завдань, включаючи обрані інструменти комунікації та перелік активностей.
- Комерційну пропозицію на фірмовому бланку з підписом, яка має містити перелік інструментарію, прогнозовані показники охоплення, загальний бюджет.
- Реєстраційні документи.
- Лінк на портфоліо (компанії, редакції, PR-агенції, комунікаційного консультанта тощо).
Критерії оцінювання:
- Чіткість пропозиції, враховуючи запропонований інструментарій досягнення комунікаційних цілей.
- Реалістичність фінансових та часових витрат на виконання робіт.
- Прогнозовані показники охоплення аудиторії.
- Досвід реалізації аналогічних завдань (портфоліо).
- Бюджет.
Відхилення конкурсних пропозицій
Умови відхилення включають, але не обмежуються наступним:
- учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим у конкурсній документації;
- учасник надав неправдиві відомості та інформацію стосовно вимог конкурсної документації;
- учасник своїми діями намагається вплинути на визначення Замовником переможця торгів;
- конкурсна пропозиція не відповідає умовам конкурсної документації;
- інші порушення, до яких відноситься змова та пов’язаність осіб.
Порядок подання пропозицій
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО). Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (шаблон заявки), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).
До пропозиції обов’язково має бути додана:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
У пропозиції повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місце знаходження, ПІБ уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Для участі у конкурсі просимо надсилати документи на електронну адресу [email protected] із зазначенням у темі листа «Конкурс на відбір підрядника для створення спецпроєкту з медіа».
Дедлайн подачі документів: 4 жовтня 2021 року.
Усі питання щодо конкурсного відбору мають бути подані щонайменше за два дні (30 вересня) до завершення терміну подачі пропозицій та мають бути адресовані на електронну пошту [email protected] із темою листа «Конкурс із промоції – запитання».
Будь ласка, зверніть увагу:
- Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки.
- Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також – відмінити конкурс.
- Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду.