Читайте цей текст англійською.
Конкурс проводиться у межах проєкту «Розвиток цифрової платформи з енергоефективності та виконання заходів з енергоефективності в будівлях центральних органів виконавчої влади України//Development of the Digital Energy Efficiency Platform and Performing Energy Efficiency Measures in the Buildings of Central Executive authorities of Ukraine», що виконується Фондом Східна Європа в межах та коштом проєкту «Реформи у сфері енергоефективності в Україні», який впроваджується Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини.
Задача: виготовлення анімаційного ролика для просування Платформи з енергоефективності https://eeplatform.org.ua/ серед різних цільових аудиторій, донесення переваг використання платформи для кожної цільової групи з використанням зрозумілих термінів та визначень.
Цільова аудиторія платформи, тематики відео та хронометраж:
- Цільові групи платформи:
- «Надавачі послуг» — постачальники енергоефективних послуг:
- державні організації, профільні некомерційні організації, управляючі компанії, профільні спеціалісти;
- виробники енергоефективного обладнання, послуг, банківські та фінансові установи, виробники альтернативних джерел енергії;
- активісти / волонтери по захисту навколишнього середовища
- «Споживачі послуг» — ті, хто користуються енергоефективними послугами:
- державні організації, ОСББ, ЖЕКи та інші комунальні організації;
- компанії, що шукають енергоефективні рішення для свого бізнесу;
- громадяни, зацікавлені в побутовій енергоефективності
- «Надавачі послуг» — постачальники енергоефективних послуг:
Портрет цільових груп:
Цільова група | Надавачі послуг | Споживачі послуг |
вік/стать | чоловіки та жінки (80%/20%)
30-55 |
чоловіки та жінки
25-55 |
демографічні інтереси (освіта, зайнятість) | середня, вища освіта;
керівники, підприємці, фахівці
|
середня, вища освіта;
службовці, підприємці
|
інтереси | новини та ЗМІ, закони, уряд, бізнес, промисловість, фінансування | новини та ЗМІ, корисні поради для економії, навчання, дом/сад |
профіль | обізнані щодо актуальності енергоефективних заходів, мають професійну/практичну експертизу | цікавляться енергоефективними заходами, шукають достовірну інформацію, знання, корисні поради щодо економії, заощадження |
- Тематики відео та хронометраж
- Загальний іміджевий ролик:
- основний меседж:
- Загальний іміджевий ролик:
eeplatform.org.ua. Все про енергоефективність в Україні
- хронометраж: до 60 сек
- Цільові короткі нарізки (cuts, bites):
- основні меседжі (попередньо):
для тих, хто (майже) нічого не знає про енергоефективність | надавачі послуг | споживачі послуг |
Набридло сплачувати космічні суми за комуналку? Переходь та дізнавайся, як зекономити! eeplatform.org.ua
|
Платформа з енергоефективності eeplatform.org.ua: новини, закони, партнери, клієнти та події в одному місці
|
Хочете утеплити житло та отримати відшкодування? eeplatform.org.ua: історії успіху, держпрограми та поради експертів щодо енергоефективності |
eeplatform.org.ua. Майбутнє за енергоефективними | eeplatform.org.ua
Найзручніша платформа для реалізації ваших енергоефективних проєктів |
Хочете дізнатися, як зробити свій бізнес енергоефективним? eeplatform.org.ua — допомога в будь-яких питаннях щодо енергоефективності в Україні |
- хронометраж: до 15 сек (коротка версія)
- референси: https://www.youtube.com/watch?v=lyhhPKBNs8c&feature=emb_logo, https://www.youtube.com/watch?v=bJh53jhpKDA
https://www.youtube.com/watch?v=9WwpNw98JMo&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=lZARCaHSlxk
Технічні вимоги до відео:
Анімаційний ролик та короткі версії мають бути надані замовнику в форматі, що дозволяє демонструвати їх під час публічних заходів, розміщувати в інтернеті та соціальних мережах (фейсбук, інстаграм) та на телебаченні.
Ролик має передбачати наявність фонової музики, дикторського супроводу українською мовою, субтитрування українською мовою, а також — логотипи замовника. Ролик має кілька версій – повну (хронометраж близько 60 сек) та 5-6 коротких (близько до 15 сек).
Термін виконання робіт: до 30 червня 2020 року
Порядок подання пропозицій:
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі — ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
- портфоліо/опис досвіду заявника зі створення анімаційних відео, включаючи посилання на попередні роботи;
- бюджет виробництва відео та інші витрати за проєктом;
Заявки просимо надсилати до 10 червня 2020 року на адресу: [email protected].
Фонд Східна Європа