Фонд Східна Європа в межах програми USAID/UKAid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує відкритий конкурс на розробку інформаційної системи з перерахунку координат в лінійні прив’язки і навпаки для Державного агентства автомобільних доріг України
Завдання:
В тісній співпраці з Набувачем необхідно розробити інформаційну систему (далі – Система), яка надаватиме можливість перераховувати, зберігати та відображати координати в лінійні прив’язці і навпаки.
Така Система повинна надавати можливість опрацьовувати як одиничні запити користувачів, що були введені вручну, так і блоки запитів – через АРІ. З прототипом системи можна ознайомитися за посиланням https://kmplus.org.ua/
Загальний опис можливостей Системи:
- Перетворення просторових координат в лінійну прив’язку
- зчитування координат:
− у точці, вказаній користувачем вручну, з використанням Google Maps (плагін для Chrome/Firefox/Opera), опрацювання блоку запитів через інтерфейс прикладного програмування;
− за даними GPS-приймача, в т.ч. і вбудованого в смартфон, планшет тощо.
- верифікація координат: WGS-84; чи точка з вказаними координатами знаходиться в 30-метровій зоні від еталонного треку дороги;
- встановлення дороги, до якої належить точка: якщо точка знаходиться поблизу перехрестя двох або більше доріг, то необхідно повідомити користувача про множинний результат і надати право вибору;
- розрахунок км+ прив’язки як значення в точці перетину перпендикуляра від заданої точки до еталонного треку;
- надання результатів розрахунку користувачеві: для разового запиту – у вигляді спливаючого повідомлення, для блоку запитів – відповідь файлом у відкритому, непропрієтарному форматі.
- Перетворення лінійної прив’язки в просторові координати
- зчитування індексу дороги та заданого км+;
- встановлення наявності еталонного трека та адекватності введеного значення км+;
- пошук координат, які їм відповідають на еталонному треку.
- Політика безпеки
В межах реалізації політики безпеки інформації, яка обробляється/зберігається засобами Системи та/або передається між її компонентами, повинно бути забезпечено:
- захист від несанкціонованого ознайомлення зі змістом об’єктів Системи, які містять:
− технологічну інформацію з облікових записів користувачів;
− інформацію, що була отримана Системою від зовнішніх користувачів (запит встановленого формату);
− інформацію, що була отримана із зовнішніх систем у відповідь на запит користувача.
- захист від несанкціонованої модифікації об’єктів Системи, які містять:
− технологічну інформацію з облікових записів користувачів;
− інформацію, що була отримана Системою від зовнішніх користувачів;
− інформацію, що була отримана Системою із зовнішніх систем у відповідь на запит користувача.
- Додаткові можливості:
- підтримка загальнодержавної класифікації доріг: державного значення (міжнародні – М, національні – Н, регіональні – Р, територіальні – Т) та місцевого значення (обласні – О та районні – С);
- верифікація даних на етапі введення до початку розрахунків або автоматична конвертація у прийнятний формат, щоб перевагу мали інформаційні повідомлення до користувача з поясненням хибності його запиту, аніж повідомлення про неможливість проведення розрахунків.
- українська та англійська мова інтерфейсу користувача;
- форма зворотного зв’язку з користувачами;
- оновлення версій/повідомлення про додавання нової дороги/зміни її характеристик;
- повідомлення про зміну км+ прив’язки у зв’язку зі зміною параметрів дороги/ паспортизацією/ уточненням еталонного треку тощо (для зареєстрованих користувачів);
- формування та відображення для користувача інформаційної довідки про кожну дорогу, яка містить дані про індекс, назву, довжину, підпорядкування та схему проходження траси.
- Адміністрування:
- перегляд статистики запитів;
- перегляд статистики користувачів;
- зворотній зв’язок з користувачами;
- ведення бази даних запитів;
- перегляд запитів, для яких не вдалось розрахувати км+;
- інструментарій оновлення бази еталонних треків у зв’язку зі зміною параметрів дороги/ паспортизацією/ додаванням нового треку тощо.
Вимоги до виконання робіт:
- Розроблення технічного завдання на створення Системи.
- Розроблення Системи.
- Розгортання та налаштування компонентів Системи.
- Розроблення технічної документації на створені програмні компоненти та проектну документацію на Систему.
Проведення спільно із Замовником та Набувачем приймальних випробувань із метою переведення компонентів, створених в межах роботи, що виконується, до режиму штатної експлуатації.
Документація повинна оформлятися виключно українською мовою.
Вимоги до постачальника:
Юридичні особи або фізичні особи-підприємці, що мають не менше трьох років підтвердженого позитивного досвіду у проектуванні автоматизованих інформаційних систем.
Заявка має включати:
- Титульний аркуш на фірмовому бланку, завірений печаткою (у разі наявності);
- Загальну вартість створення Системи відповідно до зазначених умов та калькуляцію бюджету у гривнях;
- Терміни розробки та впровадження зазначеного програмного забезпечення, а також – деталізований графік надання послуги;
- Загальний опис заявника у довільній формі;
- Перелік персоналу та експертів/консультантів, які будуть залучені, з резюме;
- Опис досвіду з реалізації подібних проектів.
Строки подання пропозицій:
Учасники конкурсу повинні надіслати заявку у на участь у конкурсі до 10 лютого 2020 року на адресу:
Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, офіс 501
м. Київ, 01032, Україна
Контактна особа: Радченко Павло, операційний менеджер Фонду Східна Європа
тел./факс: +(380 44) 206-04-48
Цінові пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній або письмовій формі, а також – відмінити конкурс. Набувачем системи є Державне агентство автомобільних доріг України.
Фонд Східна Європа