Читайте цей текст англійською.

Фонд Східна Європа в рамках програми USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах / TAPAS» оголошує відкритий конкурс на пошук підрядника для удосконалення функціоналу модулів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Реєстр адміністративних послуг” та “Система онлайн моніторингу та оцінки якості послуг”

За підтримки Фонду Східна Європа в рамках виконання проекту “Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах/TAPAS” раніше було розпочато розробку Єдиного державного веб-порталу електронних послуг (Далі – Портал Дія) та його модулів. Так було розпочато розробку базового функціонала двох підсистем Порталу Дія – «Реєстр адміністративних послуг» та «Система онлайн моніторингу та оцінки якості послуг».

Реєстр адміністративних послуг (Далі – Реєстр) – єдина база даних про адміністративні послуги та є модулем інформаційно-телекомунікаційної системи Порталу Дія, який забезпечує групування та автоматичне перенесення даних на Портал Дія, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік даних про адміністративні послуги та надання інформації про них та є складовою частиною (підсистемою) Порталу Дія;

Система онлайн моніторингу та оцінки якості послуг (Далі – Система моніторингу) – програмний модуль інформаційно-телекомунікаційної системи Порталу Дія, який забезпечує проведення моніторингу та оцінку якості послуг, які надаються користувачам.

Завдання

У результаті виконання робіт має бути розширений функціонал Реєстру шляхом впровадження функціоналу оператора ЦОВВ та оператора ОМС. Розробка кабінетів оператора ЦОВВ та оператора ОМС повинна слугувати для полегшення роботи з електронними послугами та пришвидшення обробки та надання державних послуг. Розробка цієї частини дозволить привести назви послуг до єдиного вигляду, та формування єдиного описання послуги, яке буде використовуватись в інших системах, операторам ЦОВВ та ОМС — вносити пропозиції щодо видалення та редагування електронних послуг; адміністратору Міністерства цифрової трансформації — отримати можливість контролювати перелік надаваних послуг і коректність інформації щодо цих послуг.

Запровадження Системи моніторингу передбачає збір та обробку даних за показниками якості в рамках інформаційної взаємодії з системами електронного документообігу ЦНАП та інформаційними системами для надання електронних послуг, як то “Онлайн Будинок Юстиції”, “Електронний Кабінет Водія”, “Електронний кабінет замовника будівництва” та інші.

Роботи з удосконалення функціоналу модулів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Реєстр адміністративних послуг” та “Система онлайн моніторингу та оцінки якості послуг”здійснюються в тісній співпраці із замовником відповідно до технічних вимог ТУТ

У зв‘язку з тим, що фінансування цієї розробки/послуги здійснюється коштом міжнародної технічної допомоги в рамках Угоди між Урядом України та Урядом США та Урядом Великобританії про гуманітарне та техніко-економічне співробітництво, Фонд Східна Європа звільняється від сплати ПДВ. Рекомендується отримати додаткову інформацію щодо реалізації такого права до моменту підписання контракту.

Вимоги до гарантійної підтримки

Усе програмне забезпечення, яке буде розроблене, має забезпечуватись гарантійною підтримкою (виправлення помилок програмного забезпечення та оновлення версій) протягом 6 (шести) календарних місяців із дати введення в промислову експлуатацію розробленого сервісу на обладнанні у набувача.

Вимоги до постачальника:

Юридичні особи або фізичні особи – підприємці, що мають підтверджений позитивний досвід у проектуванні та розробці автоматизованих інформаційних систем не менше 3 років.

Критерії вибору постачальника:

Оцінка заявок, поданих на конкурс, буде здійснюватися базуючись на критеріях якості, ефективності та реалістичності бюджету, термінів надання послуг.

Заявка має включати:

1. Титульний аркуш на фірмовому бланку з датою подачі заявки, завірений печаткою (при наявності);

2. Загальну вартість реалізації Технічних вимог відповідно до зазначених умов та калькуляцію бюджету у гривнях;

3. Терміни розробки та впровадження зазначеного програмного забезпечення, а також деталізований графік надання послуги;

4. Загальний опис заявника у довільній формі;

5. Перелік персоналу та експертів/консультантів, які будуть залучені, з резюме/описом компетенцій;

6. Опис досвіду з реалізації подібних проектів.

Строки подання пропозицій:

У зв’язку з введеними в Україні та м. Києві карантинними обмеженнями конкурсні пропозиції (пакет документів) подаються до 18:00 год, 04 травня 2020 року одночасно:

1) у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою, із вказанням дати подачі пакету документів та з позначкою на конверті: «на конкурс з удосконалення функціоналу модулів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг” на адресу:

Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського, 96, офіс 501

м. Київ, 01032, Україна

2) з одночасним поданням в електронному форматі сканованих документів, підписаних електронним цифровим підписом на ел.адресу: [email protected]

Просимо звернути увагу, що цінові пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну або без дотримання вимоги подачі паперового пакета разом з надсиланням сканованих документів електронною поштою — розглядатися не будуть.

Фонд Східна Європа залишає за собою право уточнювати інформацію в учасників конкурсу в усній та письмовій формі, а також скасувати конкурс.

Контактна інформація:

Юлія Заплавна, операційний менеджер Фонду Східна Європа;

тел./факс: +380634776043 [email protected]

Фонд Східна Європа

memory usage: 25.91mb real memory: 6mb