Фонд Східна Європа в рамках програми USAID «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах» оголошує конкурс на розробку технічного завдання для створення порталу «Електронний кабінет перевізника» та інтеграції його з системою «Єдина інформаційна система Укртрансбезпеки»
Основні завдання:
Необхідно розробити технічне завдання на розробку порталу «Електронний кабінет перевізника» та інтеграції його з системою «Єдина інформаційна система Укртрансбезпеки» (далі – ЄІС) в тому числі доопрацювання ЄІС в частині ліцензування перевізників з метою виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 363.
Створення порталу «Електронний кабінет перевізника» та модернізація ЄІС дозволить повністю автоматизувати процес подання документів щодо питань ліцензування на транспортні засоби, зменшить кількість контактів перевізників з працівниками Укртрансбезпеки, підвищити ефективність виконання своїх функцій Укртрансбезпекою відповідно «Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті» затверджене постановою КМУ від 11 лютого 2015 р. № 103.
Портал «Електронний кабінет перевізника» має стати місцем електронної взаємодії перевізників та Укртрансбеспеки, яка значно спростить отримання ліцензій, внесення змін до ліцензій, а в майбутньому и отримання інших адміністративних послуг, які надає Укртрансбезпека перевізникам.
Основні функціональні вимоги до розробки порталу «Електронний кабінет перевізника»:
- Передача інформації про перевізника до «Електронний кабінет перевізника». Інформація повинна включати:
-
- Дані про фізичну\юридичну особу
- Дані про види господарської діяльності, яку може здійснювати перевізник
- Інформація про ліцензію та її статуси
- Інформація про дозволи, що закріплені (були використані) за перевізником.
- Інформація про транспортні засоби, що належать перевізнику
- Інформація про персонал.
- Отримання структурованої інформації від перевізника та розподіл її за призначенням.
- Формування ліцензійної справи за кодом ЄДРПОУ. Ліцензійна справа повинна містити інформацію про діючі\анульовані ліцензії та транспортні засоби, що закріплені за перевізником, та історію змін.
- Розподіл інформації за наступними розділами:
-
- Заявки в роботі Ліцензії (очікують рішення)
- Ліцензії (діючі)
- Транспортні засоби
- Перевізники
- Ліцензійні справи
- Дозволи (залишаються без змін у поточній редакції)
- Автоматична передача статусів за заявами\ліцензіями, в залежності від рішень, що будуть затверджені Укртрансбезпекою.
- Формування додатків до наказу ліцензійної комісії Укртрансбезпеки відповідно до результатів розгляду заявки (4 можливі результати розгляду).
- Можливість перегляду та експорту заяви та додатків до заяви у вигляді PDF документу.
- Перелік API та їх характеристики (як внутрішні API для взаємодії між компонентами ЄІС, так і зовнішні API для здійснення зовнішньої взаємодії);
Основні функціональні вимоги до порталу «Електронний кабінет перевізника»:
Портал повинен бути реалізовано у вигляді веб-орієнтованої кабінетної системи для кожного перевізника, мати оптимізацію для користувачів із вадами зору а також мати наступні функції:
- Можливість авторизації за Електронним цифровим підписом.
- Перевірка перевізника за ЕДРПОУ на наявність в ЄІС. У разі наявності перевізника у системі дані про нього заповнюються з ЄІС відповідні форми. У якості ідентифікатору використовується ЄДРПОУ. Для ФОП у якості ідентифікатора використовується ІПН.
- Можливість реєстрації нового перевізника у Кабінеті перевізника. Реєстраційну форму перевізник заповнює власноруч. Створення електронного кабінету перевізника повинно здійснюватися з використанням електронної печатки організації та/або електронного цифрового підпису уповноваженої особи перевізника.
- Кабінет повинен містити наступні вкладки:
- Дані про перевізника
- Ліцензії
- Транспортні засоби
- Персонал
- Дозволи
- Штрафи
- Вкладка “Дані про перевізника”
- Вкладка “Дані про перевізника має містити наступну інформацію:
- Найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи підприємця
- Форма власності
- Керівник підприємства (для юридичних осіб)
- День народження керівника
- Місце народження керівника
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи – підприємця) або ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи
- Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи – підприємця
- ІНН (для фізичної особи-підприємця)
- Телефон/телефакс
- Найменування філій, інших відокремлених підрозділів
- Місцезнаходження філій, інших відокремлених підрозділів
- Телефон/телефакс філії
- Керівник філії, іншого відокремленого підрозділу
- Уповноважена особа (відповідальна за внесення змін до Кабінету)
- День народження уповноваженої особи
- Місце народження уповноваженої особи
- Надавати можливість змінювати реєстраційні дані перевізника через форму подачі внесення змін до ліцензії. (Для користувачів порталу, які мають ліцензію на ведення господарської діяльності)
- Вкладка “Ліцензії”:
Всі зміни до інформації стосовно ліцензування повинно бути підтверджене за допомогою ЕЦП.
- У разі наявності ліцензії у перевізника повинна відображатись наступні дані:
- a) Номер (за наявності)
- b) Інформація про види господарської діяльності
- c) Інформація про транспортні засоби, що зареєстровані на ліцензію для здійснення господарської діяльності.
2) У разі наявності ліцензії, перевізник повинен мати можливість надати інформацію про оновлення відомостей до власної ліцензії (сценарії).
- a) Розширення\звуження ліцензії
- b) Анулювання ліцензії
- c) Зміни до транспортних засобів. (Перевірка транспортних засобів на наявність у ЄІС та у ГСЦ МВС)
3) У разі відсутності ліцензії у перевізника необхідно додати можливість зареєструвати нову ліцензію
4) Дані до заяви на отримання ліцензії повинні автоматично підтягуватись з реєстраційної інформації про перевізника.
5) Для отримання ліцензії необхідно забезпечити можливість зберігання чернетки заяви у розділі «Історія».
6) Розділ «Історія» повинен містити інформацію про основні операції, що проводилися з ліцензію/ТЗ/персоналом/дозволами, включаючи статуси щодо звернень перевізника.
- Вкладка “Транспортні засоби (ТЗ)”:
Відображає перелік ТЗ перевізника із відповідними статусами та функціоналом.
- Можливість додавання ТЗ до списку забезпечення ліцензійної діяльності із відповідним сценарієм.
- Відображення стану власного ТЗ по відношенню до актуалізації даних з ЄІС. Наприклад, візуалізація, що власний ТЗ заявлено іншим ліцензіатом тощо:
якщо перевізник погоджується, то підтверджує це підписом ЕЦП
якщо ні – сценарій подання ТЗ до пункту 1 цієї вкладки.
- Вкладка “Персонал”
- На вкладці “Персонал” повинні міститися інформація про кваліфікацію та наявність персоналу автомобільного перевізника. Інформація про персонал повинна відображатись лише за умови ведення господарської діяльності, що потребують наявності відповідних спеціалістів у відповідності до Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності. (В залежності від видів робіт на які видається ліцензія)
- Відомості про персонал повинні бути імпортовані з відповідного розділу ЄІС.
- Інформація повинна відповідати даним, що були надані перевізником при реєстрації (внесенні змін) ліцензії.
- Перевізник має можливість додати відомості про зміну персоналу, шляхом відповідного сценарію у цій вкладці.
- Вкладка “Дозволи”
Вкладка дозволи повинна містити інформацію про одноразові дозволи на здійснення перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні та дозволи ЄКМТ.
- Відображення дозволів, які були отримані перевізником для здійснення міжнародних перевезень.
- Для одноразових дозволів повинна відображатись наступна інформація:
- Параметри одноразових дозволів
- Уповноважена особа
- Тип дозволу
- Країна
- Вид дозволу
- Дата видачі
- Дата закінчення строку дії дозволу
- Статус дозволу (повернуто\не повернуто\діючий)
- Дозволи повинні мати візуальне відображення статусу кольором (наприклад: Діючий – зелений, Повернуто – сірий, не повернуто – червоний)
- Для дозволів ЄКМТ:
- Перелік виданих перевізнику дозволів ЄКМТ на поточний рік
- Посилання на систему обліку ефективності використання дозволів ЄКМТ
- Поточний результат ефективності використання ЄКМТ розрахований для розподілу ЄКМТ на наступний рік відповідно наказу Міністерства транспорту №757.
- Пасажирські дозволи.
- Інформація про дозволи повинна відображатися на основі даних, що зберігаються у ЄІС
- Панель “Історія”
Панель історії (“Останні дії”) повинна містити інформацію про всі дії перевізника, стосовно зміни інформації або статусу звернень.
В залежності від обраної вкладки панель повинна відображати інформацію, що стосується цієї вкладки. На вкладці “Дані про перевізника” панель може відображати усі дії користувача. Панель повинна забезпечувати зворотній зв’язок з Укртрансбезпекою.
Портал повинен будуватись з використанням останніх технологій та комп’ютерних програм вільного користування, яке не потребує додаткового ліцензування. Допускається ліцензування модулю криптобібліотек.
Вимоги до оформлення технічного завдання:
Документ повинен розроблятися з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC/IEEE 15288:2016 (ISO/IEC/IEEE 15288:2015, IDT) «Інженерія систем і програмного забезпечення. Процеси життєвого циклу систем» та ДСТУ ISO/IEC/IEEE 26531:2015 «Розробка систем і програмного забезпечення. Керування контентом для документування керування життєвим циклом продуктів, користувачів і послуг».
Документ оформляється виключно українською мовою.
Вимоги до кваліфікації виконавців:
Фізична або юридична особа, що має підтверджений позитивний досвід у проектуванні автоматизованих інформаційних систем не менш 3 років. Наявність сертифікації по ISO будуть перевагою.
Строки виконання робіт:
21 день від початку робіт.
Для участі у тендері необхідно надати заявку у довільній формі, що має містити:
Інформацію про заявника, контактні дані;
Опис реалізованих аналогічних ініціатив;
Резюме експертів, що будуть задіяні в виконанні завдання;
Кошторис на виконання робіт;
Терміни, в які заявник зобов’язується надати послуги.
Заявки прохання надсилати до 14 липня 2017 року на адресу: [email protected] з відміткою «Електронний кабінет перевізника».
Контактна інформація:
Павло Радченко, операційний менеджер проекту Фонду Східна Європа
тел./факс: +(380 44) 206 0448, [email protected]
Інформація про переможця тендеру буде оголошена не пізніше 17 липня 2017 року.